szkolny samorząd w Urzędzie Miejskim, 4 czerwca

Wczesnym rankiem Sandra Świeczak powiedziała, że wybiera się dzisiaj do Urzędu Miejskiego razem z przewodniczącą samorządu szkolnego Olą Kaczmarską na zebranie tyskich szkolnych samorządów. Razem z nimi pójdą Dorota Bielewicz i Marcin Pełka.

———————–

 

Po zebraniu w UM Ola i Sandra powiedziały  –  spotkanie dotyczyło funduszy partycypacyjnych dla młodzieży. Miasto chce stworzyc taki budżet i każdy z uczniów może zgłosić swój projekt. Należy się zastanowić, jakie zmiany można wprowadzić w szkole. 

Zażartowałam sobie, że mnie podobałoby się małe morze za szkołą z jednej strony i jakieś pasmo górskie z drugiej, nie musielibyśmy nigdzie wyjeżdżać na wakacje.

Później dowiedziałam się jeszcze, że w Tychach zostaną wybrane tylko trzy projekty, a kwota, o którą można walczyć, to 10 tysięcy zł.

Ola powiedziała, że za takie pieniądze morza tutaj nie sprowadzimy. Szkoda. To może chociaż plażę zróbmy? Piasek pewnie jest tańszy.

—————

 

Przekazałam pani przewodniczącej dobra zostawione pod moją opieką przez poprzedni samorząd – bluzy norwidowskie i mikołajowe czekoladki. Ola przyjęła dary.

Ten wpis został opublikowany w kategorii samorząd szkolny, Tychy, uśmiech, życie szkoły i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz